środa, 11 listopada 2015

Promise

Oj no i znowu długo mnie nie było, ale cóż tym razem znowu kilka rzeczy na raz robię i wychodzi jak zawsze, czyli albo coś wyjdzie albo nic, ale na pewno nigdy wszystko, taki peszek...

Test dla Agaty  robiłam, super prosty, elegancki w swej prostocie sweterek, z malutkimi detalami co podkreśla jego urodę, nadaje się tak naprawdę do każdego ubioru, jak do dżinsów, jak i do kantów lub spódnicy, sukienki - jak kto woli- jest po prostu fajny :)

Kilka fotek umieszczonych jest na Raverly, plus oczywiście więcej informacji jak i wzór, który można nabyć :).

Oczywiście zdjęć w tym miejscu nie może zabraknąć a więc, kilka fotek z pleneru, plus prezentacja na "Anastazji":









 
 Teraz w ruch poszło szydełko no i oczywiście ozdoby świąteczne, a że nie mogę się zdecydować, na kila wzorów to robię po kolei.
Cel - ubrać cała choinkę na święta w ręcznie robione ozdoby, z roku   na rok ich przybywa zobaczymy jak dużo dojdzie w tym roku :)
 
 
Pozdrowienia dla osób czytających, zaglądających tutaj oraz dla osób obserwujących - jest mi bardo miło, że Wszyscy jesteście :)
 


4 komentarze:

  1. Cudowny sweterek :-) Piękny wzór i doskonały kolor :-) Fantastycznie w nim wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kasiu za miłe słowa :). Wzór zasługa Agaty :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba Twoja wersja z długimi rękawami. Ja ze swojego nie wychodzę, chyba pora zrobić kolejny, bo ten się nosi idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny sweterek!
    Bardzo lubię takie wzory - pasują do wszystkiego! :)

    OdpowiedzUsuń