wtorek, 21 lipca 2015

Spotkanie w ML :)

W sobotę pomimo duuuużego upału, spędziłam ponad 2 h w autobusie (stary PKS) i cała w skowronkach dotarłam na spotkanie z Agatą. Agata prowadI też bloga, i można podziwiać jej pomysły TUTAJ. :)

Obgadałyśmy wszystko i wszystkich, podziwialiśmy wspólnie wiele prac, na koniec dotarłyśmy na spotkanie z dziewczynami, gdzie Agata zaprezentowała swój nowy projekt, z tego co mi wiadomo prace nad rozpisaniem wzoru trwają, a cudo można podziwiać u niej na blogu :).

Na pamiątkę oczywiście mamy fotkę zrobioną przez Anię - Aniu dziękuję :)

I oczywiście Wszystkim dziękuję za tak super spędzony czas !
Z pustymi rękoma nie wyszłam i kilka kłębków zakupiłam, są oczywiście piękne i niepowtarzalne :)




Jeżeli chodzi o druty, a to i owszem coś robię i coś pruje a jak zrobię oczywiście się pochwałę :).

Póki co na prośbę córki, zrobiłam jej torebkę, była to niespodzianka i chyba się udała :), wygląda o tak:





Więcej zdjęć TUTAJ

12 komentarzy:

  1. Dzięki za spotkanie i miło było Cię poznać. :) Oby jak najszybciej było kolejne.
    Ja po tym oglądaniu nie mogę się doczekać nabrania swojej Aisling, ale nie mam pojęcia jaki kolor chcę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie :). Z tego co widziałam na FB sklep ma być przeniesiony, ale nie wiem gdzie, mam nadzieje ze nie bedzie bardzo daleko :). Co do kolorów to powiem szczerze tez miałam duży dylemat. Znając Twój gust napewno będzie fantastyczny :)

      Usuń
  2. Wspaniałe miejsce... cudowni ludzie... Wspaniale spędziłaś ostatnią sobotę :-)
    Torba rewelacyjna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak było super :). Co do torebki - serdecznie dziękuję :)

      Usuń
  3. super niespodzianka!! torebka dla małej jest słodka! pozdrowionka wakacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, i wzajemnie serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Super pomysłowa torebka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, córka zadowolona a to bezcenne :)

      Usuń
  5. Też planowałam się udać na to spotkanie ale niestety nie wyszło tym razem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przy kolejnym się uda? Mam nadzieję, że bedą tyle że w innym miejscu :)

      Usuń
  6. Po uśmiechach widać, że zabawa była przednia:) Strasznie Wam zazdroszczę tego spotkania, następnym razem pakuję się i przyjeżdżam:) Torebusia przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiola przyjeżdżaj, przyjeżdżaj, bedzie mi miło Ciebie spotkać :). Mi podróż zajęła około 5 godzin, ale warto było :).

      Usuń