piątek, 29 maja 2015

Shades of Gay v2

No i mam kolejna, tym razem już dla siebie :, narazie kolejnej nie zamierzam dziergać.

http://www.ravelry.com/projects/Iwona30/aisling-2

Plan mam na kardigan no i sukienki mi sie zachciało, coś już na drutach mam, ale czy podołam sukience tego nie wiem :).

Mam pytanie, może ktoś tak miły kto już ma doświadczenie z tą włóczka będzie mi w stanie doradzić, a mianowicie chodzi o Dive Batik Alize, czy ona po namoczeniu mocno sie rozciąga ?

Pytam gdyż myśle o niej jako o materiale na moja sukienkę i nie wiem jak mam podejść do nabierania oczek i ich ilości.

Będę bardzo wdzięczna za wskazówki.

Pozdrowienia dla wszystkich odwiedzających i życzę miłego weekendu :)








7 komentarzy:

  1. Wzór tej chusty jest piękny, ale w tej wersji kolorystycznej to po prostu poezja! Przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wersja Aisling! :)
    Obydwie w szarościach są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna!
    Trafiłam tu po sznurkach i zostanę dłużej:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń