poniedziałek, 17 marca 2014

Początek tygodnia


Dzisiaj do pokazania ma sweterek, oczywiście robiony jakiś czas temu ale nie miałam czasu porobić zdjęć, ale przyszła kolej i na niego :).

Wzór zaczerpnięty z Sandry, włóczka Lima Dropsa, przyjemnie się z niej robi, wełna delikatnie podgryza, ale jest bardzo ciepły, czyli spełnia swoją rolę w 100%, zużycie to około 9 motków, rozmiar 38/40.

O to kilka fotek, nie do końca kolor utrafiony, no ale coś w tym rodzaju :)

Warkocze czasochłonne, no i włóczko żerne, ale chyba warto było ;)







7 komentarzy:

  1. O kurczę! Jaki piękny i pokaźny! :) Może dodasz sobie gdzieś w pasku listę obserwatorów? Mam wrażenie, że masz już ich co najmniej kilku :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :). Bardzo bym chciała dodać listę, jak i blogi które ja oglądam, ale jakoś mi sie nie udaje :(. Może będziesz mogła mi proszę pomóc ? Za każda wskazówkę będę bardzo wdzięczna.

      Usuń
  2. Piękne sploty, świetny sweter!
    Dodawanie gadżetu obserwatorzy: wchodzisz na panel nawigacyjny, u góry obok tytułu bloga jest strzałka w dół, po jej kliknięciu rozwija się menu, wybierasz "układ". Nad boczną kolumną klikasz "dodaj gadżet", otwiera się okienko z gadżetami, jak nie znajdziesz tam "obserwatorzy" (ale nie - obserwatorzy google + !), to z boku tego okienka jest malutki napis "więcej gadżetów" - klikasz i szukasz "obserwatorzy", klikasz, na koniec zatwierdzasz klikając na panelu nawigacyjnym u góry pomarańczowy prostokącik z napisem "zapisz rozmieszczenie".

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalliope serdecznie dziękuję za miłe słowo, i ogromnie dziękuję za kroki udało sie mi dodać gadżet yyyyupiii :). Korzystając z okazji, czy możesz proszę jeszcze napisać w jaki sposób dodac liste blogów które ja obserwuje, widzę u Ciebie ze tak masz ładnie wszystko poustawiane? Będę wdzięczna za pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że gadżet moja lista blogów masz już chyba dodany, jeśli masz nadal jakieś problemy techniczne to napisz do mnie na maila - kalliope.priv@gmail.com , nie na wszystkim się znam, ale ile mogę to pomogę :)

      Usuń